Til kule nerder

…blir det kule nerdeluer såklart! Det å bli betegnet som en nerd er i mine øyne et kompliment- det betyr at du er over gjennomsnittet opptatt av noe eller at du kan mye om et tema. Det gjør deg utvilsomt til en interessant samtalepartner. Selv er jeg synerd, strikkenerd, matnerd med mer. Mine eldre brødre derimot, er datanerder (heldiggrisene), og er over gjennomsnittet gode på data. De hjelper meg når det er saker jeg ikke forstår eller får til, og for det fortjente de saktens hver sin Space invader lue. Min fine svigerinne fikk også en, hun er også en superkul datanerd😉

Space invader luer voksen

Jeg digger mønsteret, men føler at jeg liksom ikke kan bære det med rette selv siden jeg faktisk aldri har prøvd meg på Space invadersspillet. Mulig det blir en ekte Marius på meg selv i steden- siden jeg er en strikkenerd, mener jeg!

Facts: Mønster: «96 masker» Arne & Carlos for Dale Garn, Garn: Falk Pinner: 4,5 og 5.

Hva slags nerd er du?

Klem

 

4 kommentar to “Til kule nerder”

  1. Hildegunn Says:

    Flotte luer! De passer jo perfekt til datanerder!
    Jeg tror det er bedre å være en strikkenerd enn en datanerd; enklere å føre en samtale med en strikkende nerd enn en som sitter med dataen iallefall.

  2. strikkeprinsessa Says:

    Haha- det har du jammen rett i- om man ikke er midt oppe i et kompliser mønster da; «hysssj! Jeg teller!!»😉

  3. Marie Says:

    Så fine luer! En venninne av meg strikket i grønt og brunt, det ble også fint; litt romvesenaktig.

    «Fem, seks, HYSJ jeg teller! Sju, åtte…» er en gjenganger her i huset. Samt «hva skjedde på skjermen nå da? Er det morderen? Jeg feller og teller»

Legg igjen en kommentar

