Strikkeprinsessas julekalender 18: Settekasser

To settetkasser til hvert sitt gutterom har blitt til. Synd lyset er så utrolig dårlig- det ble svært dårlige bilder denne gangen.

Settekasse #1Storebrors…

settekasse #2…og lillebrors.

DIY kommer senere.

Håper førjulstresset ikke er for heftig! Her er det ny runde med sykdom på storebror- vi krysser fingrene for at vi får feire julen med resten av familien!

God 18. advent til deg ♥

klem

2 kommentar to “Strikkeprinsessas julekalender 18: Settekasser”

  1. Malin Says:

    Hei

    De settekassene ble stilige, har du lagd kassene selv eller kun dekorert de? Sykdom hos dere også…. jeg har fått kraftig bihulebetennelse. Har blitt satt på den hestekuren …he..he…

    • strikkeprinsessa Says:

      Hei snupp 🙂 Usj da- bihulebetennelse er ikke godt:( Her er det munn- og klovsyke som de sier hehe… Settekassene har jeg kjøpt trehvite, og så har jeg malt de og dekorert med papir- tre har jeg ikke dristet meg til å jobbe med enda 😉
      Håper du blir fort frisk og at dere får en god jul! Stor klem

Legg igjen en kommentar

