Lillebrors hentesett

Dette har vært klart siden i våres- men nå er det vel på tide å innrømme for seg selv at det tolig ikke vil bli dampet før det pakkes i fødebagen.

Jeg valgte å strikke et nøytralt hentesett denne gangen også. Synes disse modellene er så utrolig søte!

Facts: Garn: Duo silke/merino fra Design.club.dk, ca 80g (kan kjøpes her) Pinner: 2,5 Mønster: Jakke: Mini fra Design.club.dk; Lue og sokker: Fra boken Myk start

Garnet er mykt og deilig, og passer perfet til et tidlig høstbarn. Jeg valgte å ikke strikke bukse til siden været kan være ganske uforutsigbart i Septmeber, men et henteteppe er på vei. Hele settet gikk unna i en fei, det er ikke så mye som skal til for å dekke kroppen til slikt et lite knøtt♥ Det blir forresten spennende å se hvor stor han er når han bestemmer seg for å komme ut- vekstestimering med ultralyd i uke 23 og 27 viste + 6-10%, men symfysemålet mitt nå ligger under normalintervallet. Jeg håper på at sannheten ligger et sted midt i mellom🙂

En fin torsdagskveld til deg!

7 kommentar to “Lillebrors hentesett”

  1. Jeanette Says:

    Så flott sett du har strikket.
    Jeg skal strikke til tvillinger snart, kanskje tenke på dette mønsteret.
    Den sikk sakk kjolen jeg har strikket kan du få på mail av meg. Det er en gammel Norsk oppskrift. Så bare gi meg mailadr din så skal du får den

  2. Jeanette Says:

    Nå så jeg mailen din så du har fått den

  3. strikkeprinsessa Says:

    Hurra😀 Tusen hjertelig takk!

  4. Annsofie Says:

    Supersöta!! Grymt imponerad som alltid😉 Fattar inte hur du kan vara så snabb å hinna m allt?!
    Kram å lycka till 💜

    • strikkeprinsessa Says:

      Takk for lykkeønskningene, Annsofie- alt har heldigvis gått bra🙂 Effektiviteten får seg nok en liten nedsving nå- tilværelsen som tobarnsmamma er hakket mer tidkrevende🙂 Klem til deg!

  5. Hilde Says:

    Superfint sett. Dette hadde jeg også tenkt til å strikke til hentesett, men ombestemte meg i siste liten, så det blir et annet. Spennende med termin ikke langt unna🙂

    • strikkeprinsessa Says:

      Ja, dette settet har jeg sett flere andre har valgt også- enkelt men søtt🙂 Likte godt settet ditt også! Lykke til til deg, det er godt å være i havn med føsdelen😉 Klem

Legg igjen en kommentar

