Apestreker!

Jeg har også latt meg friste av Kaptein Biffs flotte apebamsemønster. Det resulterte i første omgang i en stk «Månkii» (som mannen og knærten har døpt han, jeg ville nok heller ha valgt noe ala «Apelars» ;)) med grønne bukser og ditto genser. Det var så gøy at Månki måtte få en lillebror til lillebror- i en annen fargekombo såklart!

Det var bare såvidt jeg fikk lurt Månki unna til fotoshoot i kveld- han skal nemlig være med overalt, og har allerede fått sitt første sølebad (!). Populært tilskudd i bamseflokken mao🙂 Apene er heklet i baby merino fra Drops samt Sisu på nål nr. 3.

En «off season» apelue har også blitt til- også dette en storfavoritt hos knærten!

Luen ble heklet i en fei etter dette mønsteret i Drop’s nepal på krok nr. 5,5 og 4,5. En til lillebror er også på gang🙂 Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men med en toåring i farta er apestrekene aldri langt unna her i hus!

Håper du har hatt en deilig helg!

2 kommentar to “Apestreker!”

  1. Rinnie Says:

    Hvor er den fin, tror at lillebror også vil blive glad for en fin abehue.
    Nej hvor der er små aber sker der altid noget😉 men det er bare så dejligt og bringer ofte smil.
    Knus Rinnie

  2. Min kreative krok (Hanne Siri) Says:

    Så søte aper🙂
    Nydelig lue også. Guttene dine blir nok noen hjerteknusere med like luer😉

Legg igjen en kommentar

