Verdens fineste overraskelse og verdens fineste jenter <3

I går skulle jeg lure en god venninne trill rundt og være med på å overraske med babyfest for henne og den vesle gutten hun venter i juli. Derfor hadde jeg jo såklart med en hjemmesydd gave til den vesle prinsen.

Et applikert vognteppe i blått, hvitt og beige ble det til han, samt en minivimpelrekke. Jeg hadde egentlig tenkt at minivimpelen skulle kunne brukes på vogna, men den ble visst litt i lengste laget- men den passet heldigvis perfekt på stellebordet 🙂

Teppet er inspirert av dette som jeg sydde til vesle A i høst. Man tenker at det skal være «fortere gjort» med et lite vognteppe, men det var faktisk nesten akkurat like tidkrevende å sy dette vesle, til tross for noen færre meter søm. 

Men… da jeg dukket opp på festen med min god venninne som avtalt så jeg plutselig at der sto jo både mamma og mine aller kjæreste veninner ♥ Jeg hadde altså blitt grundig lurt jeg også- det var en SÅ utrolig fantastisk hyggelig overraskelse!! Jeg ble så glad langt inn i hjertet ♥ TUSEN TUSEN takk til alle som kom, og til min fantastiske venninne M som hadde arrangert alt sammen for oss begge!! Og SE på alt det flotte lillebror fikk ♥

Bleiekake!!

Nydelige babyklær til lillebror!!

Etter en tøff uke og en natt på sykehuset gjorde dette så godt. Kroppen samarbeider ikke helt for tiden, og dagene må tilbringes helt i ro fremover slik at lillebror holder seg på plass en god stund til. Så TUSEN TUSEN takk igjen- jeg er heldig som har så fantastiske mennesker i livet mitt ♥

 

3 kommentar to “Verdens fineste overraskelse og verdens fineste jenter <3”

  1. Silja Irene Kaldhol Says:

    Kjære deg, skjønner at det ikke har vært helt lett denne gang, ønsker deg masse lykke til, gode tanker og energier til hele familien i tiden som er igjen før dere endelig får hilse på nurket der inne! Klem fra Silja som er evig takknemlig for å ha blitt inspirert til å sy lappetepper, er i gang med et nytt igjen nå – bryllupsgave 🙂

    • strikkeprinsessa Says:

      Tusen takk for hyggelig kommentar Silja 🙂 Du er en driftig type, hyggelig at jeg kunne inspirere til noe kreativt 🙂 Klem

  2. To gode venner « Strikkeprinsessas hjertebarn Says:

    […] også gode venner? Turkise Sprett får i alle fall bli i heimen. Fra før har E også fått dette teppet. Mønsteret til kaninbamsen kan du kjøpe for en rimelig […]

Legg igjen en kommentar

