Blå blomster, en tutorial og en vinner!

Det har blitt ett til lillebror også!

Denne gangen med blå blomster -såklart 🙂

Også dette teppet er heklet i nepal fra Garnstudio. Og nå har jeg endelig fått laget en tutorial med oppskrift og fremgangsmåte for dette teppet. Så nå kan du som har lyst hekle et likedan! Tutorialen kan du finne her eller i margen til høyre. Håper noen har lyst til å prøve seg- det er virkelig ikke vanskelig 🙂 Oppskriften kan også brukes stykkevis- man kan for eksempel lære hvordan man hekler blomster, eller bruke kvadratet med en annen blomst, eller se hvordan man hekler en enkel blondekant for å komplettere et helt annet type teppe. Og så kan man jo hekle teppet i andre garnkvaliteter, farger og størrelser- det er det som er så flott med lappehekling! Jeg blir kjempeglad for tilbakemeldinger/ link om du prøver deg!

Da er vinneren av giveawayen også endelig trukket- og det heldige loddet ble faktisk nummer 13, trukket ved hjelp av random.org. Eieren av dette loddet er jenta bak bloggen Pearleys som koselig nok var en av de første som kommenterte det rosa teppet da jeg først blogget om det 🙂 Gratulerer! Og TUSEN takk til alle som hadde lyst til å bli med, og for de mange utrolig hyggelige kommentarene ♥

Ha en deilig kveld alle sammen, min skal nytes på verandaen med et nytt prosjekt!

4 kommentar to “Blå blomster, en tutorial og en vinner!”

  1. Pearlys Says:

    Oii…så utrolig artig at jeg vant 😀

    Skal jeg bare sende deg adr min på mail adr din bare da eller? 😀

    Kjempe fint det nye teppet til lillebror i magen da, du er kjempe flink 😀

    Klem 😀

  2. Min kreative krok (Hanne Siri) Says:

    🙂 Fikk veldig lyst til å prøve meg på hekling etter det tutorialen du har laget. Var så godt beskrevet at jeg tror jeg skal få det til selv om jeg ikke er god til å hekle.
    Teppet var så koselig at jeg har lyst til å lage et til min lille gutt også.
    Skal legge en link hit når jeg har prøvd meg, men det tar nok litt tid…
    🙂

    • strikkeprinsessa Says:

      Så koselig 🙂 Det er virkelig ikke vanskelig å hekle, og det går ganse fort med såpass tykt garn!

Legg igjen en kommentar

