Giveaway hos Strikkeprinsessa!

Da har jeg endelig fått rotet meg til å få arrangert et lite blogglotteri 🙂 Ettersom jeg selv er i rugemodus synes jeg det passet godt med en givaeway i småfolkets navn- og om man selv ikke har eller venter smått er jo disse vognteppene perfekte som barselpresanger! Jeg legger likevel inn et tredje alternativ – om du heller ønsker det kan du velge deg to stk vår/høstluer i jersey i valgfri størrelse med spreke farger. Les mer om vognteppene her og her.

Luene kan være i akkurat disse- eller i helt andre farger (jeg har også mange jentestoffer!)

Vinneren kan altså velge mellom ett av teppene du ser på bildet øverst- et heklet vognteppe med rosa blomster eller et quiltet teppe i blåtoner. Begge teppene passer som vogntepper til dypvogn. Det blå kan også benyttes som et lite leketeppe/stelleteppe. Eventuelt kan du velge to stk vår/høstluer i spreke farger 🙂

Slik deltar du:

1 lodd: Kommenter dette innlegget

2 lodd: Kommenter dette innlegget + link til innlegget på din egen blogg (bruk bildet øverst) eller del innlegget på facebook om du ikke har blogg

3 lodd: Kommenter dette innlegget + link til innlegget på din egen blogg eller del innlegget på facebook + bli fast følger av bloggen min (eller å være det fra før)

Husk å oppgi i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar 🙂 Om du er anonym må du legge igjen mailadressen din slik at jeg kan få tak i deg om du vinner. Giveawayen er åpen for alle! Lotteriet avsluttes 20. mai og trekkes den 21.

Håper du har lyst til å delta, lykke til 🙂

37 kommentar to “Giveaway hos Strikkeprinsessa!”

  1. kirsti Says:

    Nydelige tepper!
    Jeg trekker 2 lodd (kommenterte innlegg og har fast link til siden din i bloggen min)

  2. Maja Sophie Says:

    Trekker 3 lodd jeg:) kommentert innlegg, følger bloggen din og skrevet et innlegg med linken din på min blogg:)

  3. Maja Sophie Says:

    Også delte jeg linken på facebook:)
    Håper på å vinne:) har en liten gutt på 4 mnd og ei jente på 19 mnd:)

    Vil bare si du er vanvittig flink også!!!

  4. Magnhild Says:

    Nydelige tepper! Liker spesielt det som er heklet!
    2 lodd til meg: Kommentar på innlegget + Fast link fra bloggen min til din =)

  5. Marie Says:

    Nydelige tepper du lager! Driver og strikker og syr endel selv også, og det er alltid så kjekt å ser hvordan andre gjør det, særlig mht fargevalg, for å få inspirasjon.

    Ble visst ett lodd dette da:-)

  6. Marianne Says:

    Hei! Fantastisk fine tepper.. Har en liten prinsesse i magen så falt veldig for det rosa hekla. Tar 2 lodd( kommentar og Face).

  7. Pearlys Says:

    Jeg blir med, krysser fingrene for det nydelige rosa blomsterteppe til lilleprinsessa i magen 😀 Blir tre lodd på meg 😀

  8. Torill Says:

    Jeg trekker tre lodd, kommentert innlegg, følger bloggen din og delt blogginnlegget på facebook. 🙂

  9. Gunn Sigrid Høiby-Pettersen Says:

    3 lodd! Følger bloggen din, delt på Facebook og kommentert innlegg. Har tre venninner som venter smått i disse dager og jeg har bare rukket å lage 1 1/2 teppe 😀

  10. Maria Ekre Says:

    Nydelig vognteppe , bare å krysse fingre da:) ville passet perfekt til lille prinsessa i magen 🙂 kjempe flink er du 🙂

  11. I.H Says:

    Jeg blir gjerne med. Synes det hekla teppet var superfint! Flink du er 🙂
    Tar 1 lodd

  12. Snefrid Says:

    Nydelige tepper! Jeg tar gjerne ett lodd:)

  13. Anett Says:

    Jeg vil gjerne ha ett lodd.

  14. Carina Says:

    Om jeg bare hadde kunnet sy!! Flotte tepper altså! Tar derfor et lodd jeg også 🙂

  15. lisbeth n Says:

    ønsker å være med

    uglylizz78@gmail.com

    1lodd

  16. Kristine Senum Says:

    Tar med stor glede 3 lodd, var noen fantastiske vogntepper, hadde vært en drøm å vinne ett slikt.

    Mvh. Kristine(kristine907@gmail.com)

  17. Ida Lind Says:

    Jeg deler giveawayen på fb, og jeg ønsker meg lue 🙂 Litt usikker på hvor mange lodd det skulle bli.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

  18. kjerstin Says:

    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:):)

  19. Ole Martin Says:

    Ett lodd på meg, og lue er det jeg ønsker meg!
    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

  20. Rannveig Kh Says:

    Jeg er med 😀 deltar med 2 lodd (linket på facebook)
    rankh@hotmail.no

  21. Dorthe Says:

    Hei, ble veldig glad når jeg fant din blogg. Her var det utrolig mye fint. Så jeg slenger meg med på konkuransen din også, og tar to lodd. Har lagt deg til som følge listen min på bloggen min og kommentert innlegget. 🙂

  22. Har dette blitt en teppeblogg? « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] Strikkeprinsessa's Blog Just another WordPress.com weblog « Giveaway hos Strikkeprinsessa! […]

  23. Silje Lian Eian Says:

    ååååå:-) Nydelige tepper:-) Jeg også hiver meg med, 1 lodd 😉

    mvh Silje L E 😀

    silje_lian_89@hotmail.com

  24. Marianne Says:

    Åjåj, at du klarer å gi vekk alt det fine du lager…! Jeg er med og tar tre lodd!

  25. wenches hage og hobby Says:

    Hei så mye fint du lager 🙂 skal bli bæste igjenn i oktober så jeg tar ett lodd og håper på et teppe 🙂

  26. Marianne H. Says:

    Så utrolig nydelige tepper..hiver meg på her med 2 lodd 🙂

  27. Charlotte klepsvik Says:

    Prøver lykken med 1 lodd jeg;)
    Marcus har veldig lyst på en slik lue;);)

    Klem Charlotte!

  28. Charlotte klepsvik Says:

    Nei vent 😉 2 lodd på meg;)

  29. Rødt, hvitt og blått « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] er fremdeles mulig å bli med på giweawayen min om du har […]

  30. CamillaH. Says:

    Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd 🙂

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

  31. monicakarin Says:

    (⁀`⁀) ☆ Det blir 3 lodd på meg — har delt på facebook
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ & følger bloggen din 🙂
    ☆¸.*°•.☆ ☆ Kjempe fine vogntepper du har som premie 🙂
    •°*°•.☆ Ønsker deg en videre fin mai mnd..
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ canim_monica@hotmail.com

  32. Kom sommer! « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] morgen er det siste mulighet til å bli med på giveawayen min- på mangdag trekkes […]

  33. Guri Marie Kristoffersen Says:

    Hei på deg!

    Så nydelige tepper du lager!!
    Men hvis jeg skulle vinne, så ønsker jeg heller en sprek lue enten til en stor gutt 4-5 år, eller ei rosa jente 7-8 år. Det er mine barnebarn.
    Deler med over 700 venner på Facebook.
    2 lodd??

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

  34. Marius K. Grøtan Says:

    3 lodd på meg:)

  35. HildeM - Lykkelig med liten Says:

    Jeg er gjerne med! Deler på Facebook, så 2 lodd på meg. fant dessverre ikke noen plass jeg kunne legge meg til som følger!

    Klem

    pS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

  36. elena Says:

    Hei. jeg er med. tar 1 lodd 🙂

  37. ralfefarfars paradis Says:

    For en flott gi-vekk- tar et lodd og krysser fingrene- nydelige ting du lager;)

Legg igjen en kommentar

