Ublogget

Jeg har en del ublogget i mappene mine. Da jeg fikk en hyggelig kommentar fra Hege på Textart, kom jeg på dette teppet som S fikk til barnehagestart i høst:

Og det er jo selvfølgelig hos Hege at flesteparten av disse deilige bommullsstoffene er handlet inn. På fremsiden er det en skjønn forening av lapper i glade farger (legg merke til den røde lappen som kom til etter at lappen av det gamle retrostoffene raknet en smule). På baksiden er det deilig myk velour i en nydelig orangetone, og S har fått nvnet sitt på slik at det synes når kanten brettes ned. Teppet er kantet med brunt (altfor smalt) skråbånd i bommull- det brukte jeg noen timer på å få til å sitte sånn halvveis bra… Soppaplikasjonen er hentet fra det kule soppstoffet.

Til uka fyller godingen min snart to år, tenk så fort tiden går!

God helg!

2 kommentar to “Ublogget”

  1. Hanne G Says:

    Utrolig fint teppe!! Og så lurt med bokstaver på baksiden!!

Legg igjen en kommentar

