Til en krigerprinsesse

En av mine beste venninner har akkurat oppled det største i verden: hun har blitt mamma. Men hun har ikke hatt en vanlig fødselsopplevelse- vesle vakre A kom til verden i svangerskapsuke 29 etter at mamma M hadde fått alvorlige komplikasjoner.

Jeg er så lykkelig for at alt står bra til med de nå, 3 uker etter!

Teppet ble til mens jeg ventet på å få nyheter om hvordan ting hadde gått med de vakre jentene. Mamma M er en ordentlig romantiker, så hun ønsket seg et teppe i duse rosa og beige toner. Om du har en del lappelitteratur, er det ikke vanskelig å se at jeg har hentet ideèn fra denne boka.

Gratulerer med krigerprinsessa, kjære M- hun er nydelig, og du er den tøffeste og sterkeste mammaen jeg vet om! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med vesle A❤

3 kommentar to “Til en krigerprinsesse”

  1. Litt julestemning i strikkeprinsessas hus « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] du husker barselgaven jeg sydde for litt siden, kan du se at strikkeprinsessamannens nye juleteppe er sydd over samme […]

  2. Babytepper og giveaway i emning « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] vakker A fikk til jul. Det er laget av rester fra denne barselgaven. Fra før har lille A fått dette teppet, og etter alt å dømme blir begge flittig brukt- det er så […]

  3. Verdens fineste overraskelse og verdens fineste jenter <3 « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] er inspirert av dette som jeg sydde til vesle A i høst. Man tenker at det skal være “fortere gjort” med et […]

Legg igjen en kommentar

