To deer or not to deer

Znoks stoff Deer har visst fløyet ut fortere enn svint. Jeg var en av de som sikret meg litt av godbitene før første lagerbeholdning var vekk, heldigvis. Men… dette er jo ikke blant de mest maskuline motivene i bunken -er de egentlig egnet til guttetøy? Etter en stund falt jeg på ja, i alle fall den brune fargekombinasjonen.

Så da ble det en liten singlett til S. Planen var at den skulle få følge av en rød retroshorts, men den planen ble aldri realisert. Og før jeg visste ord av det var høsten her- så nå pakkes den vekk.

Heldigvis for meg er jeg tante til vesle skjønne M. Så til henne ble det et sett med utgangspunkt i den grønne fargekombinasjonen.

Mønsteret til genseren fant jeg i vårens utgave av Ottobre- en genial knepningsåpning! Den prikkete jerseyen kjøpte jeg på sommerens Københavntur.

Til dette settet var en kort tunikakjole en opplagt match:

Tydelig inspirert både av stoffet og av Jubels kreasjoner.

Liandlos fanatstiske rødhettejersey fikk også prøve seg på en liten kjole, jeg kunne simpelthen ikke motstå fristelsen!

Knepning på skulderen gjør av- og påkledningen litt lettere.

Håper helgen har vært god!

Advertisements

2 kommentar to “To deer or not to deer”

  1. Cafelatter Says:

    Hei, oppskriften på heklelappene fant jeg på http://www.garnstudio.no...
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=130&d_id=6&lang=no