Blått som vårhimmelen!

En liten velkomstpresang ble det til en vakker prins som nylig har fått komme hjem til sine foreldre. Ventetiden har vært lang, men endelig, endelig var dagen der!

Det ble en lys blå dress med himmelblått maskinstoff. Kombinasjonen valgte jeg fordi jeg vet at vesle F’s mamma er glad i den sarte og romantiske stilen. Og så må jeg jo innrømme at jeg elsker å sy i de himmelblå maskinene!

Så GRATULERER til hele familien F- nyt tiden sammen!

2 kommentar to “Blått som vårhimmelen!”

  1. zeeglet Says:

    Så nydelige ting du lager! Nå ble jeg skikkelig inspirert😀

    • strikkeprinsessa Says:

      Tusen hjertelig takk🙂 Gøy å høre at man kan inspirere andre til å gjøre kreative krumspring😉 Du har da mange fantastiske flotte prosjekter selv, har vært inne og tittet på siden din før!

Legg igjen en kommentar

