Retromajka

Det måtte jo også bli retrobukser til mitt skjønne, herlige, nydelige tantebarn M!

De er laget i samme stil som de jeg laget til S, men selvfølgelig i andre farger. Blomstervelouren kjøpte jeg fra stof2000 med M i tankene, og vikingene er fra Cetho.

Håper pappa og mamma H&H ble fornøyde, og M selvfølgelig🙂

2 kommentar to “Retromajka”

  1. Strikkemamma Says:

    Mofamor og mofafa frydar seg over alt det nydelige tøyet som du syr til barnebarna våre!

  2. Med fare for å gjenta meg selv… « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] S’s sorte bukse sydde jeg til bruk i julen, og har jammen ikke fått noen bloggeplass. Majkas blomstrete retrobukse kan du derimot se her. […]

Legg igjen en kommentar

