Himmelblå

Ja, ikke at jeg har sett noe særlig på serien med samme navn, men dette innlegget fikk jaggu en himmelblå tråd. Først ute er et lite sett jeg sydde som gave til en ny verdensborger -lille vakre K . Han er forøvrig en av mine beste venniners nye tantebarn. Gratulerer til hele familien! 🙂

Konvoluttbody i himmelblått maskinstoff  og stjerner fra JNY design kjøpt hos cetho og kosebukse i himmelblå velour og ribb fra S&S.

Den samme venninnen hadde bestillt himmelblå baggy luer med navnet til avdelingen hvor hun er leder trykket på… og ja, den heter jo selvfølgelig Himmelblå 😉

Jeg tror min venninne A er en dyktig og snill sjef- får håpe de ansatte blir fornøyde med luene!

Her er forresten ikke himmelen så blå, plutselig ble det vinter og tid for snøfall! Perfekt unnskyldning for å sitte inne og sy på kveldene 😉

4 kommentar to “Himmelblå”

  1. Lene Says:

    Jeg ville bare takke for det flotte antrekket vi fikk til Kevin! Det var utrolig snilt! Nå gleder vi oss veldig til han vokser litt så vi kan kle han opp:-)
    Må også si at jeg er inne på bloggen din med jevne mellomrom for å se litt av det du lager. Du er så kreativ og flink!
    Klem fra Kevin og mamman hans:-)

  2. Jan Løvfold Says:

    Hei!
    Tusen takk for den flotte kit`en vi fikk til Kevin! Det var skikkelig stilig, og vi gleder oss til han er stor nok til å passe det. Blir tøffeste gutten i gata 🙂

  3. strikkeprinsessa Says:

    Tusen takk for hyggelig kommentarer 🙂 Det er utrolig gøy å sy disse miniplaggene! Håper den kommer til bruk og at den vil passe 🙂

  4. Himmelblått til en stor gutt! Og photoshop… « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] er laget for en god venninne til hennes skjønne snart fireåring. Det var da hun så dette settet at hun spontant utbrøt at “et akkurat sånn et må jeg også ha” Utrolig […]

Legg igjen en kommentar

