Jeg er bortskjemt -og lykkelig!

Det finnes mange ting i livet som gjør meg lykkelig… Høyest på lista står selvfølgelig min elskede S, mannen, mamma og pappa, søsken, svigerfamilie og alle vennene våre MEN—

Sannelig gjør ikke hjertet også et ekstra hopp når jeg tenker på at dette vidunderet i dette øyeblikk er på vei hjem til meg:

Janome 1000 Cover Pro X- den oppdaterte versjonen- HURRA!!

Mamma ringte meg her om dagen og fortalte at de hadde lyst til å spandere på meg symaskinen jeg har ønsket meg 😀 Så sammen med jule- og bursdagspresang fra mannen blir denne herlighten miiin! Sannelig er jeg bortskjemt 🙂

Nå får jeg min egen lille Janome symaskinpark hehe; Fra før har jeg Janome jubilee 85 og Janome MyLock 644D, begge maskiner jeg er godt fornøyd med!

TUSEN TAKK Mamma, Pappa og sussebass 😉 Jeg er SÅ glad! Kan nesten ikke vente til hentemeldingen dukker opp i postkassen 🙂 

4 kommentar to “Jeg er bortskjemt -og lykkelig!”

  1. HP Says:

    Nerd 🙂

  2. siljak Says:

    Skræbbis! Det hørtes bra ut! Hva er forskjellen på de tre maskinene? Etter at jeg så ditt herlige babyteppe på finn.no og tok kontakt for å høre hvor du hadde «kjøpt» det hen, og du fortalte at du hadde sydd det selv + alle de stedene man kunne få tak i slike flotte stoffer, har ting skjedd her – takk til deg som startet det hele med din inspirasjon! Jeg ble medlem i det lokale husflidslaget, går nå nybegynnerkurs i lappeteknikk – gøy! Og ble ferdig med en herlig dåpskåpe til min sønns dåp som var sist helg, han så ut som en prins! Så har jeg masse prosjektplaner videre, har handlet en del stoffer og skjæreutstyr og diverse, så neste ting er vel kanskje ny symaskin? Jeg hører flere er fornøyd med Janome… her må jeg forske litt, slik jeg alltid gjør når jeg skal gjøre et «major» innkjøp. 🙂 Stå på, du produktive kvinne! 🙂

  3. strikkeprinsessa Says:

    Takk, Silja 😀 Utrolig hyggelig å høre at jeg har bidratt med litt inspirasjon, du er jammen av den handlekraftige typen! Jeg anbefaler deg å kikke på sysiden.no dersom du ønsker å kjøpe deg maskin- de har alltid gode tilbud, prisgaranti på maskiner, angrerett og fri levering! Om meld deg inn i sykroken, for da får du 10% på nesten alt i nettbutikken + at det er masse sykindige damer (og noen gutter hehe…) der 😀 Coverlocken jeg får nå er ikke en vanlig symaskin, men brukes til å sy proffe avslutninger, kanteremser, forsterkningssømmer mm.- det er liksom den ultimate investeringen dersom man vil ha proffe avslutninger på klærne! Overlockmaskinen er en type maskin som kutter, kaster over og syr sammen stoffer i en operasjon- disse er også svært hurtige, og kan med fordel benyttes til å sy både plagg og lapper sammen med et profft resultat. Men du klarar deg likevel ikke uten en vanlig symaskin da ingen av de ovennevnte syr vanlig rettsøm og sikksakksøm, og du kan dermed ikke applikere eller quilte sammen stoffer uten en slik maskin- anbefaler en slik i første omgang til du ser om du virkelig blir bitt av basillen 😉 -Jeg kjøpte min første maskin for omlag 4 år siden, mens overlock og nå coverlock har kommet i ettertid.

    Så gøy at du fikk sydd til din lille prins til dåpen- han var nok skjønn da kan jeg tenke meg 🙂

Legg igjen en kommentar

