Søskendresser og navnelue

En hyggelig jente ved navn A fra min egen fødeby bestillte disse dressene til sine to små sønner. Storebror på 8 fikk velge farger, og lillebror V på 2 fikk lue i tillegg.

…og storebror ville gjerne ha «sånn glidelås opp i hetta»

Lillebror V er forøvrig en kjøretøysentusisast kunne mammaA fortelle, og derfor fikk luen traktortrykk i tillegg til navn:

Dårlige lysforhold har gitt varierende bildekvalitet ser jeg- det er de to nederste bildene av dressene som er nærest virkeligheten, og luen har en mye klarere farge!

Historien bak bestillingen er nesten det jeg er mest stolt av; Frøken A stoppet min venninne A på kjøpesenteret og spurte henne hvor hun hadde kjøpt dressen til sin vesle C fordi hun syntes den var så tøff. Slik ramlet det dermed inn en bestilling til Strikkeprinsessa -hurra 🙂 I dag fikk jeg også litt livebilder av A’s skjønne gutter:

Tusen takk for bildene -å se klærne i bruk er fantastisk!

MammaA hadde også en stor, vakker kul på magen da hun kom på besøk for å hente dressene- lykke til med desembergutten!

I dag reiser familen B på fjellet, og symaskinen skal få stå i fred et par dager -det blir nok godt for både min elskede «syenkemann» som han jo er for tiden og for mine kjære symaskiner 😉 God helg!

Én kommentar to “Søskendresser og navnelue”

  1. En fryd for øyet… « Strikkeprinsessa's Blog Says:

    […] på lasset fulgte en gave til A som jeg tidligere har sydd søskendresser til- som takk for at hun har fortalt sine venninner om strikkeprinsessa Det måtte jo bli en liten […]

Legg igjen en kommentar

