Søskendresser, navneluer og navnebukse på bestilling!

Min gode venninne A, som tidligere fikk  monkeysuiten, bestillte også søskendresser til storebror N på 10 og lillebror C på 2,5. Jeg fikk velge stoff og valget falt på det kule og oppsiktsvekkende stjernestoffet i velour :)

På ryggen fikk de applikert forbokstavene sine…

Jeg valgte ulikt hettefôr slik at storebror kan føle seg litt «tøffere» enn lillebror. Dødningshodene er fra fashionfabricsclub.com (USA) og froskene er fra kameleont design. Turkis ribb fra stof2000.

Dressene fikk matchende navneluer, og Casper fikk i tillegg et smekkeskjerf:

Siden mammaA er en god venninne, laget jeg i tillegg en navnebukse til lille skjønne C

Disse er sydd i deilig, myk velour fra S&S og er perfekte til vilter barnehagelek og som kosebukser hjemme🙂 Lang ribb i livet og på beina så den skal passe lenge.

MammaA kunne forøvrig informere om at guttene ble storfornøyde og at actionbilder kommer etterhvert! Utrolig gøy når også de store guttene blir fornøyde, de er ofte nokså bestemte på hva de vil ikle seg😉

Håper alle har hatt en riktig hyggelig helg!

4 kommentar to “Søskendresser, navneluer og navnebukse på bestilling!”

  1. siljak Says:

    Jammen produktiv du! Morsomme stoffer🙂 Nå skal jeg på lappekurs på tirsdag, for å få enda mer inspirasjon, gleder meg!

    • strikkeprinsessa Says:

      Ja, er ikke dette stoffet tøft?🙂 Så gøy at du allerede har kommet i gang, er bloggen underveis også eller?😉

  2. Marianne Says:

    Fy søren, så flink du er! Elsker dressene og luene (og alt det andre skal jeg innrømme).
    Den som bare kunne sy sier nå jeg…🙂
    Håper alt er bra med dere alle tre; kanskje vi tar oss en ny Haldentur en dag…?

    -Marianne (kjæresten til Marius)

Legg igjen en kommentar

