En himmel full av stjerner…

..har jeg nå strødd over M og S ved hjelp av min symaskin -matchende heldresser med applikerte forbokstaver på ryggen ble ferdigstillt på lørdag. Selv om vesle fine Majka bor langt unna synes jeg det er litt gøy at fetter og kusine matcher likevel 🙂 Jeg valgte ulike hettefôr slik at de ikke skulle bli helt like!

Stoffet er deilig, myk velour fra stof2000- og nå så det ut til å være utsolgt!(?) To dresser til i samme stoff er underveis, men jeg sikret meg heldigvis litt ekstra så etter siste innhugg har jeg fremdeles litt på lager:) Majkas hette er fôret med blå kaniner på gul interlock fra JNY og Sverres hette har fått hvite skyer på turkis jersey fra Cetho (JNY). Jeg eeelsker stoffene med skyer på, og her om dagen dumpet det inn både turkist og cerisefarget! Har fremdeles en bitteliten bit igjen av det brune skystoffet som jeg kjøpte i fjor -det har jeg tenkt til S’ garderobe 🙂

Knærten begynner å bli veldig aktiv, og actionbilder er ikke lenger barebare! 🙂

Legg igjen en kommentar

