Overallser til de søte små

Jeg har den siste tiden hatt litt syabstinenser, og i tillegg har det vært lite anledninger for kakebaking. Resultatet har blant annet blitt denne overallsen som jeg har sydd i to eksemplarer; èn til søte Majka og èn til min lille koseklump:

Stoffet er tynt, lett og mykt og er fra Stoff og Stil (Det rekker seg noe, dog). Mønsteret er fritt etter et fra Ottobre design, og buksen erlett å ta av og på, noe som er svært viktig for pappaer som har pappaperm ;) (jeg kan finne ut av hvilket nummer oppskriften stammer fra dersom noen er interessert!). Dette blir nok en sommerfavoritt!

Her er buksen i action:

2 kommentar to “Overallser til de søte små”

  1. HP Says:

    Den var fin. Litt å vokse i, og🙂

    • strikkeprinsessa Says:

      Så fint at onkel PC også synes det er passende plagg for småtassene🙂 Husbonden stemte i at han også kunne tenke seg en slik overall hehe😉 Kunne forresten trenge et par hint om hvordan jeg skal gjøre denne bloggen litt penere! Du kjenner jo meg og mine dataferdigheter!

Legg igjen en kommentar

